OPIS PRODUKTU:
Lada chwila wybije północ! Mały dzielny duszek Strasiu chce
dziś dołączyć do elitarnej grupy nawiedzaczy - duchów do zadań
specjalnych. W tym celu musi zdać egzamin wstępny ze straszenia, zanim
wybije godzina duchów! Czy pomożesz Strasiowi spełnić jego największe
marzenie i przeprowadzisz go przez nawiedzone zamczysko?
Wszyscy gracze próbują wspólnie pomóc małemu duszkowi
Strasiowi zdać egzamin wstępny do elitarnej grupy Nawiedzaczy. Gracze
będą po kolei wcielać się w Strasia. Aby to zrobić, gracz założy maskę
Strasia, a potem, z zasłoniętymi oczami, będzie badał nawiedzone
zamczysko różdżką. Pozostali gracze spróbują udzielać mu pomocnych
wskazówek, tak aby Strasiu mógł poruszać się po zamku i szukać ukrytych w
ścianach magicznych przedmiotów. Jeśli graczowi uda się zdobyć dwa
przedmioty, następuje zamiana ról.
Gracze muszą się jednak strzec, bowiem w zamczysku grasują doświadczeni Nawiedzacze, a czas szybko ucieka.
W wyznaczonym czasie gracze spróbują wspólnie wykonać zadania
z wszystkich kart misji. Jeśli graczom powiedzie się ten brawurowy
wyczyn, wygrają grę, a Strasiu zostanie Nawiedzaczem z prawdziwego
zdarzenia!
Zawartość pudełka:
- nawiedzony zamek (spód pudełka z kartonową wkładką, plansza nawiedzonego zamku, 8 ścian)
- 6 magicznych przedmiotów
- 8 duchów (metalowe dyski)
- 15 kart misji
- 12 płytek ducha
- straszna maska
- magnetyczna różdżka
- elektroniczny czasomierz (wymaga 1 baterii pastelkowej 1,5V, która została dołączona do zestawu)
- arkusz z naklejkami
- instrukcja.
Liczba graczy: 2-4
Czas rozgrywki: 20 minut
Wiek: 6+
Waga (kg) : 0.9120
Szerokość (mm): 295
Wysokość (mm): 295